> <

Innkalling til årsmøte i Buvik IL

Dato: 15.04.15 kl 1900

Sted: Lagshytta på Buvikåsen

Saker som ønskes behandlet på årsmøte sendes på e.post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den., eller brevpost til Buvik IL, pb. 70, 7350 Buvika innen 01.04.15.

Agenda for årsmøte med dokumenter vil bli bekjentgjort på lagets hjemmeside, www.buvikil.no den 08.04.15.

18.3.15

Styret Buvik IL

Mens risikoen for erektil dysfunction vanligvis øker med alderen, er mange unge menn rammet av erectile dysfunksjon. Noen mennesker vet at medisiner er laget for å behandle karsykdommer, men de kan skade oss hvis de blir tatt feil. Så det er betydelig å lære om "http://levitra-norge.com/levitra-anmeldelser.html". La oss finne svar på enkelte saker om "Levitra". Studier viste at både menn og kvinner er rammet av seksuelle dysfunksjoner. Vår artikkel forteller mer om behandling av erectile dysfunction og "Levitra online". En lege forskning om "Levitra anmeldelser" viser at menns mest vanlige seksuelle problem er ED. Levitra har vist seg å være effektiv hos menn i alle aldre. Godkjent lege vil gjennomgå utstedelse av resept for deg, forutsatt at medisiner, inkludert Levitra, passer for deg.